فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان

برنده جایزه نوبل فیزیک امسال گفت: رایانه‌های امروز ما که محدودیتهایی را برای دانشمندان ایجاد کرده در نهایت باید جای خود را به رایانه های ابرسریع و انقلابی و کوانتومی بدهند.
 



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

شواهد جدید از وجود انرژی تاریکمحققان نجوم با بررسی و تأیید تحقیقات جنجال برانگیز یک دهه قبل، از احتمال ۹۹٫۹۹۶ درصدی وجود انرژی تاریک خبر می‌دهند.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

چند مولکول آب لازم است تا کوچکترین بلور یخ ممکن را بسازیم؟ حدود 275. این نتیجه ای است که محققانی از آلمان و جمهوری چک با ساخت روشی بدیع در کاوش خوشه های بزرگی از مولکول های آب گرفته اند. یافته های آن ها می تواند برای درک شکلگیری یخ در ارتفاعات بالای جو مفید باشد.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

دانشمندان اسکاتلندی یک ایده جالب و جدید را برای مقابله با پدیده گرمایش جهانی مطرح کرده‌اند که طبق آن سطح سیارکها برای ایجاد ابرهای بزرگ از غبار به عنوان یک سپر ضد خورشیدی در برابر زمین منفجر می‌شود.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 167790
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1