فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان

کاربرد عملی قانون جذب در زندگی : تا می‌توانی آرزو کن !
می‌دانید که قانون جذب جزو قوانین معنوی عالم هستی است و مثل قوانین ریاضی و فیزیکی واقعاً وجود دارد و روی زندگی ما و اطرافیان‌مان چه آگاهی داشته باشیم و چه خیر تأثیر دارد . از سوی دیگر قوانین فیزیک مدرن به طور عجیبی قانون معنوی جذب را اثبات می‌کند اکنون می‌خواهیم از دنیایی نظری بیرون بیاییم و ببینیم اگر یک انسان بخواهد قانون جذب را در زندگی واقعی به کار بگیرد چگونه فکر می‌کند و به چه شکلی دنیا را می‌بیند و از همه مهمتر در برخورد با مشکلات زندگی به چه شیوه‌ای رفتار می‌کند و چگونه بر مسایل دشوار زندگی در حوزه‌های مختلف غلبه کرده و راه حل مناسب را پیدا می کند
.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

قسمت اول، قسمت دوم

مقارنه ماه و ستاره قلب العقرب

یكی دیگر از سؤالات اساسی بشر در مورد جهانی كه در آن زندگی می كند همیشه این بوده كه سرنوشت این زمین و خورشید و آسمان چه خواهد شد؟ اوّل پاسخ قرآن مجید را می آوریم و سپس به بحث علمی آن به اختصار اشاره می كنیم:



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

زیر شاخه های فیزیک :

فیزیک گستره وسیعی از پدیده ها را مورد مطالعه قرار می دهد اما برای آن چهار گستره اساسی را با توجه به سرعت و اندازه ذرات در نظر می گیرند، که شامل مکانیک کلاسیک، فیزیک نسبیتی، مکانیک کوانتومی و نظریه میدانهای کوانتومی می شود.این چهار شاخه اصلی بعلاوه ی چندین زیر شاخه دیگر که در زیر به توصیف مختصری از آنها می پردازیم تشکیل دهنده ی زیر شاخه های اصلی فیزیک هستند .



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 167795
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1