فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان
به راستی آموزش فیزیک به کجا می‌رود؟

در زمانه‌ای که کاروان علم با شتابی حیرت‌انگیز مسیر ترقی و تعالی را درمی‌نوردد، آموزش فیزیک کشورمان که نقش پایه‌ای و بنیادین را در آموزش علوم پایه ایفا می‌کند به کجا رسیده است؟


ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

اگر از كنار استخر پر از آب به كف استخر نگاه كنید و در همان حال به تدریج از كنار استخر دور شوید، احساس می كنید كه كف استخر دارد بالا می آید و عمق آب كم می شود. مشاهده ی پدیده هایی از این قبیل به سبب پدیدهاگر از كنار استخر پر از آب به كف استخر نگاه كنید و در همان حال به تدریج از كنار استخر دور شوید، احساس می كنید كه كف استخر دارد بالا می آید و عمق آب كم می شود. مشاهده ی پدیده هایی از این قبیل به سبب پدیده های شكست نور.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 167796
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1