فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان

اندیشمندان بسیاری چون برونو و گالیله با مشكلات و مصایب طاقت فرسایی دسته و پنجه نرم كردند تا روش استقرایی در جهان علم نهادینه گردد، اما در قرن بیستم روش استقرایی جاذبه دوران رنسانس خود را از دست داد. هرچند استقرا نفی نشد،



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

فیزیك پزشكی (Medicale Physics)
فیزیك پزشكی به معنی كاربرد فیزیك در حرفه پزشكی است، مانند رادیوگرافی ، سونوگرافی ، بینایی‌سنجی و غیره. چون بیوفیزیك به معنی فیزیك حیات است، فیزیك پزشكی درباره فیزیك حیات بشر بحث می‌كند. مانند گردش خون ، آناتومی گوش ، آناتومی چشم و غیره. از طرفی بكارگیری اصول و قوانین این گروههای علمی در طرح‌ریزی و یا ساختن یك سیستم ، به ترتیب مهندسی پزشكی و بیومهندسی نامیده می‌شود.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران
اختر فیزیک – کیهان شناسی

اینجا هر هفته ذره بین رو می‌گیریم رو یک گوشه از فیزیک. در واقع می‌خوایم بدونیم فیزیکدان ها دقیقاً چه می‌کنند؟ البته اگه خودشونم بدونند!

 



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران
فیزک

علم فیزیك رفتار و اثر متقابل ماده و نیرو را مطالعه می كند. مفاهیم بنیادی پدیده های طبیعی تحت عنوان قوانین فیزیك مطرح می شوند. این قوانین به وسیله علوم ریاضی فرمول بندی می شوند، به طوری كه قوانین فیزیك و روابط ریاضی مكمل یکدیگر هستند. این علم دارای شاخه های متعددی است که برخی از آنها در انجمن دانش آموزی معرفی می شود. مانند:



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 167788
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1