فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان

 

به تازگی پژوهشگرانی از آمریکا نوع جدیدی از ماده‌ی تاریک را پیشنهاد داده‌اند که با ماده‌ی معمولی به شدت اندرکنش دارد. این اندرکنش سبب تشکیل صفحات بسیار بزرگی می‌شود و با کهکشان‌هایی همچون کهکشان ما همپوشانی خواهد داشت. هرچند اعتقاد بر این است که ماده‌ی تاریک٬ فراوانی بسیار زیادی دارد اما تصور می‌شود این ماده اندرکنش ضعیفی با ماده‌ی سنتی داشته باشد. به پیشنهاد تحقیق جدید این نگاه بسیار ساده‌انگارانه‌ای است٬ چون ماده‌ی تاریک می‌تواند اندرکنش شدیدی با ماده معمولی داشته باشد؛ اندرکنشی که با استفاده از مشاهدات پرتوهای کیهانی قابل آشکارسازی است.
 



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 167789
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1