فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان

 

 

دومین انیشتین , نابغه های جهان

 

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

نجوم سيارات قابل سكونت

فهرست سیاره های قابل سکونت در کهکشان محققان با انتشار فهرستی از 7 سیاره قابل سکونت در کهکشان راه شیری اظهار داشتند که تعداد این سیاره ها بیشتر هم خواهد شد. محققان به مناسبت اولین سالگرد کشف سیاره های قابل سکونت بزرگتر از زمین اقدام به انتشار فهرستی از این سیاره های قابل سکونت کرده و آن را در سایت آزمایشگاه سیارات قابل سکونت دانشگاه پرتوریکو به این آدرس قرار دادند. این فهرست وقتی سال گذشته منتشر شد تنها دربرگیرنده نام دو سیاره بود. براساس اظهارات ابل مندز محقق اصلی این تیم تحقیقاتی، این گروه در آن زمان انتظار داشت که در سال اول یک یا دو سیاره به این فهرست اضافه شوند. اما اکنون 5 سیاره جدید به این فهرست اضافه شده که فراتر از تصور ما بود.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 167792
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1